Nejste přihlášen!
Pro plné využití našeho webu se musíte přihlásit nebo zaregistrovat.
Přátelé
Uživatel nemá žádné přátele.
Platformy
grassblock

mc.trenend.eu

bedrock

pe.trenend.eu

Online Staff
Momentálně není žádný staff online.
Online uživatelů
Žádní uživatelé nejsou online.
Statistiky
Celkem threadů
25065
Celkem příspěvků
61928
Uživatelů registrováno
21346
Online hostů
46
Poslední uživatel
Vanwolleghem
Anonym
Anonym
Hrac
Zde nejsou žádné příspevky.
Tento uživatel o sobě ještě nepřidal žádné údaje.
Třeba chunk ban, místo book banu.
Před 4 lety

https://trenend.eu/forum/topic/11162-dotaz-na-zabugovanost-sf/ Dobrý večer. Já vidím řešení poměrně prosté: Po kliknutí na NPC se otevře inventář, kde jsou rozmístěné různé CSCoreLib's head, a v od každé nezabugovaná varianta. Hráč může kliknout na item ve svém inventáři, přejet myší na horní inventář, najít buglou hlavu, a kliknout na ní. Pokud to jsou stejné hlavy, budou se stackovat. Detekováno, dál si poradíte. Pokud to nejsou stejné hlavy, tak se nemůžou stackovat - kliknutím se prohodí, načež server začne křičet, a vrátí to. Co myslíte? Sice by nebylo možné rozpoznat, o jaký level capacitoru se jedná, ale to nejde ani teď. Problém by byl jen u ostatních itemů. Mohl by se udělat třeba limit vyměněných útěků denně. Například jednou denně můžu vyměnit buglý daylight sensor na generator. AT vlastně dělá teoreticky to samé - pokud zažádam o výměnu 500 daylight senzorů, tak to zamítne. Akorát v praxi by se o tom vědělo, takže by se nikdo nebál pravidelného měnění. No a to jest vše. Myslím, že by se na tom klidně zapracovat dalo, a nějaké rozumné řešení by se našlo. -anonym
Před 4 lety