Nevím kolikrát to sem mám ještě psát, přijde mi, že tu odpovídám pořád na ty jedny a ty samé otázky od dvou lidí pořád dokola. Na survivalu se nic neupravovalo ani neupdatovalo, pouze se nějakým způsobem samy rozbily aukce, po restartu již bylo vše v pořádku. S tím armorstandem... jakou používáte verzi minecraftu? Může to být totiž způsobené protocol hackem, kdy se ne všechno zobrazuje správně jiným verzím než je verze serveru (1.12.2), tak zkuste to. Pokud ani to nebude fungovat, velice se vám omlouvám, ale nejspíš si nevystavíte brnění.
@Jackieee pokud myslíte minihrový server Survival Games, tak vám řeknu naprosto přesně, proč jim to nelaguje. Tak začneme třeba zaměření serveru. Jejich server je zaměřený POUZE na Minihry, každá minihra je rozdělená na více než 50 serverů, každá hra má svůj vlastní server, kde je online maximálně 50 hráčů najednou, je tam minimum entit, mobů, hopperů, chestek, pistonů, redstonu, pouze tam běhá pár lidí a mlátí do sebe, nic náročného. Každý ten server má alokováno méně jak 2 GB paměti RAM. U nás je přesný opak, server je zaměřen na survival, tudíž máme jeden server pro dané odvětví (survival, skyblock, ...), kde jsou uloženy kvanta dat, které se stále načítají a zapisují, na Survival serveru máme alokováno 20 GB, počet entit se každých 5 minut vyšplhá až k 15 tisícům a to nepočítám tile-entity jako jsou hoppery, chestky apod. Také tam jsou obří farmy na spawnery, které také způsobují lagy. Server optimalizujeme stále a pořád ale při takových počtech to nejde absolutně uvést do takového stavu aby tam bylo stabilně 20 TPS, jediná možnost už je ten dedikovaný server, který tu už zmiňuji po 155. Prosím nevytvářejte další články o tomto tématu, jinak to budu brát za dupe topic. Pokud něčemu nerozumíte, vygooglete to, nemám celý den jen na to vám tu vysvětlovat, proč nemáme hardware z roku 2150.