Nejste přihlášen!
Pro plné využití našeho webu se musíte přihlásit nebo zaregistrovat.

Vyřešeno Cargo - Hoppery
Článek napsal PankoLordik

Zdravím, 

mám pár dotazů a jeden nápad. 

Je nomžné nějak vyřešit bugování sf? (mám na mysli hlavně cargo) Nechápu proč zrovna na tomto serveru se to musí bugovat. To se vám to tluče s jinými pluginy? Znám plno jiných serverů a takový problém tam nikdy nebyl, ačkoliv jsou to servery s menší kapacitou lidí. Cargo je sice pěkná vychytávka, hlavně na dopravu itemů, ale když musím skoro každé 3 dny měnit zaseklé cargo za nové, tak to tak trochu postrádá smysl ho tam mít. Bohužel hoppery nejsou uplně efektivní náhradou, nejen že jsou v chunku omezené na určitý počet, ale hlavně jsou pomalé a nestíhají odebírat itemy. Proto by nebylo uplně od věci zavést možnost upgradu hopperu, aby byly schopné odvést během chvíle větší počet itemů. (např. jako to má na survivalu zařízené Satanist)

Za vyjádření k tomuto článku bych byl rád.

S pozdravem PankoLordik 

Před 4 letyNaposledy opraveno: Před 4 lety

Dobrý den,

mnoho serverů, které mají cargo, běží na verzi 1.15 či 1.14. Naše servery bohužel nemůžeme provozovat na verzi vyšší jak 1.12 popřípadě 1.13, jelikož nehledě na to, jak výkonný hardware máme, servery by s takovým počtem hráčů neskutečně lagovaly (zvládne to tak maximálně 80-90 hráčů a to občas také laguje). Je tady problém, že SlimeFun na verzi 1.12.2 je plný chyb, které bohužel nemáme jak opravit, jelikož se jedná o velice obsáhlý plugin, který má desetitisíce řádků kódu a myslím, že zdrojový kód pro 1.12.2 už snad ani není dostupný na GitHubu. Máme však pár nápadů a návrhů řešení, které by na novém Survival serveru mohly alespoň značně redukovat počet těchto bugnutých předmětů. Ohledně těch hopperů je to to samé, čím rychlejší hoppery, čím více eventů má hopper dělat, tím větší zátěž na server => lagy (i s takovým high end hardwarem, který máme pronajatý my). Kdyby to bylo všechno tak jednoduché, už máme dávno tyto bugy vyřešené.

x 1

Před 4 lety