Zdravím. Zdá se mi, že ekonomika na tomhle serveru není zrovna ideálně nastavená. Tenhle model se mi zkrátka moc nezamlouvá. Hráči si na tomhle serveru dokáží vydělat 3 způsoby - prostřednictvím /jobs (fungují celkem dobře, ale jsou prostě neefektivní). 2. způsob závisí na rng - záleží na tom, co dropne z votecrate - to následně prodáte v /ah (k ah se ještě dostanu). 3. způsob je prodávání vašeho lootu (tím nemyslím drop z crate), no a řekněme si přímně - na klasických věcích, mimo slimefun plugin, prostě nevyděláte. Prodávaní slimefun věcí je dobrá alternativa, ale tady je zase ten problém, že většina hráčů neví co to je/jak se to craftí/funguje, no a tak pro ně vlastně tenhle způsob neexistuje.
A proč tohle nefunguje ? Auction house nevyužívá plný poteciál, protože zde existuje serverový obchod - itemy jsou tu poměrně levné, takže každý má většinou všechno, co potřebuje, levně - nudně. Kdyby se serverový obchod značně upravil, nebo dokonce i úplně zrušil, tak by došlo ke větší komunikaci mezi hráči, auction house by pak byl hlavní médium obchodování na serveru - takže by ekonomiku tvořili už jen samotní hráči, bez vměšování se serveru. Takže by se třeba zjistilo, že není k dostání ten a ten item - hráči by si udělali různý farmy a tuhle díru zaplnili.
Teď na serveru množství peněz určuje hlavně rng (votecraty) - a to je prostě nuda. Proto navrhuji tohle. Budu rád za každou konstruktivní argumentaci. Děkuji. LordSmajl