PřTakže ještě jednou. Vypadá to, že neumíte číst.
Stačí si pozorně přečíst první větu. Já Vám to teda napíšu ještě jednou a do třetice aby to bylo lépe vidět.
JAK JE MOŽNÉ DODAT DŮKAZ O TOM ŽE VÁM LAGUJE SERVER A PŘITOM MĚ TO ODPOJÍ? MŮŽETE NÁS PLATÍCÍ UŽIVATELE NĚJAK VNÍMAT? A NEOPAKOVAT STÁLE STEJNÉ PÍSNIČKY O TOM ŽE JSEM NEDODAL DŮKAZ? Nevěřím, že jste jen banda diletantů a také nevěřím, že neumíte číst. A NEZAMYKEJTE TÉMA, JINAK TO BUDU OPAKOVAT DOKUD TO NEVYŘEŠÍTE!!!! NEMOŽNOST REAGOVAT = IGNORACE VAŠICH PLATÍCÍCH ZÁKAZNÍKŮ.
ečtěte si to znovu... jak má asi existovat důkaz že vám laguje a padá hosting? Má člověk kvůli bugům které nedokážete opravit a kvůli slabému hostingu protože do něj neinvestujete nahrávat obrazovku 24/7? Přijde mi že tyhle vaše pravidla nastavovalo 8mi letý děcko. Jsem platící uživatel a ne podvodník! A jako platící uživatel chci funkční službu, je to dost jasné?
Taky je skvělé že okamžitě zamknete téma... je vidět jak vám záleží na diskuzi s uživateli kteří vám dávají vydělat... kdybyste se raději naučili pořádně číst co vám tady píšu. už mě to tady začíná pěkně srát... dobrá reklama pro vás...
Takže znovu si přečtěte nahlášení chyby a nezamykejte téma abychom se případně dobrali řešení. Jinak budu muset založit opět nové... a to ani vy ani já nechceme...
PS: jako důkaz jsem vám zaslal časové razítko (25.11. 19:54) tak si laskavě překontrolujte log jak vám jede hosting.... až přijdete na to že to stojí zah***o tak mi vraťte moje itemy... Děkuji
1.15.2
Platforma: Survival
Popis chyby: server problém (25.11. 19:54)
Jak chybu replikovat? (opětovně projevit chybu): nelze
Případné videonahrávky/snímky obrazovky: nejsou
Dnes při problémech na serveru/hostingu jsem díky této chybě na straně hostitele přišel o Automatic Crafting Chamber. Zrovna jsem ho přemisťoval (vykopal jsem ho z položené pozice) když začal server obrovsky lagovat (20 sec lagy) a nakonec mne to odpojilo. Zkoušel jsem se hned připojit ale nešlo to následujících 5 minut. (nešlo to opakovaně) Po nějaké době (cca těch 5 minut) jsem item nenašel ani na původní pozici ani v inventáři a ani nikde jinde.
Prosím o nápravu. Děkuji
Dobrý den,
nedodal jste žádné důkazy, nahlášení tedy zamítám.
Dobrý den,
opět jste nedodal žádné důkazy, nemohu tedy posoudit, zda je vaše výpověď pravdivá. Nahlášení chyby zamítám, jelikož z naší strany neevidujeme žádné výpadky (pouze 26. 11. od půlnoci do cca 8 h ráno, o této údržbě jsme však dávali vědět).