https://trenend.eu/forum/topic/11162-dotaz-na-zabugovanost-sf/
Dobrý večer.
Já vidím řešení poměrně prosté:
Po kliknutí na NPC se otevře inventář, kde jsou rozmístěné různé CSCoreLib's head, a v od každé nezabugovaná varianta. Hráč může kliknout na item ve svém inventáři, přejet myší na horní inventář, najít buglou hlavu, a kliknout na ní. Pokud to jsou stejné hlavy, budou se stackovat. Detekováno, dál si poradíte. Pokud to nejsou stejné hlavy, tak se nemůžou stackovat - kliknutím se prohodí, načež server začne křičet, a vrátí to. Co myslíte? Sice by nebylo možné rozpoznat, o jaký level capacitoru se jedná, ale to nejde ani teď. Problém by byl jen u ostatních itemů. Mohl by se udělat třeba limit vyměněných útěků denně. Například jednou denně můžu vyměnit buglý daylight sensor na generator. AT vlastně dělá teoreticky to samé - pokud zažádam o výměnu 500 daylight senzorů, tak to zamítne. Akorát v praxi by se o tom vědělo, takže by se nikdo nebál pravidelného měnění.
No a to jest vše. Myslím, že by se na tom klidně zapracovat dalo, a nějaké rozumné řešení by se našlo. -anonym