Nejste přihlášen!
Pro plné využití našeho webu se musíte přihlásit nebo zaregistrovat.

Vyřešeno Budování sf věcí
Článek napsal Anonym

https://trenend.eu/forum/topic/11162-dotaz-na-zabugovanost-sf/

Dobrý večer.

Já vidím řešení poměrně prosté:

Po kliknutí na NPC se otevře inventář, kde jsou rozmístěné různé CSCoreLib's head, a v od každé nezabugovaná varianta. Hráč může kliknout na item ve svém inventáři, přejet myší na horní inventář, najít buglou hlavu, a kliknout na ní. Pokud to jsou stejné hlavy, budou se stackovat. Detekováno, dál si poradíte. Pokud to nejsou stejné hlavy, tak se nemůžou stackovat - kliknutím se prohodí, načež server začne křičet, a vrátí to. Co myslíte? Sice by nebylo možné rozpoznat, o jaký level capacitoru se jedná, ale to nejde ani teď. Problém by byl jen u ostatních itemů. Mohl by se udělat třeba limit vyměněných útěků denně. Například jednou denně můžu vyměnit buglý daylight sensor na generator. AT vlastně dělá teoreticky to samé - pokud zažádam o výměnu 500 daylight senzorů, tak to zamítne. Akorát v praxi by se o tom vědělo, takže by se nikdo nebál pravidelného měnění.

No a to jest vše. Myslím, že by se na tom klidně zapracovat dalo, a nějaké rozumné řešení by se našlo. -anonym

Před 4 letyNaposledy opraveno: Před 4 lety

Dobrý den,

musíme kontrolovat také spoustu aspektů, které nejsou veřejné, pomoc stroje případně umělé inteligence zde bohužel nijak nepomůže.

Před 4 lety